24 листопада 2015 року вчитель Павленко С.Є. провела відкритий урок у 8 класі на тему "Додаток як другорядний член речення. Прямі й непрямі додатки, способи їх вираження" Поряд з триєдиною метою уроку вчитель поставила завдання перед учнями збудувати "Храм знань".[ ?] Будувати храм почали з актуалізації опорних знань: заповнення таблиці на дошці "Члени речення", лінгвістичного диктанту "Так чи ні" (фундаменту). Стіни виводили із розуміння нового матеріалу: опрацювання теоретичного матеріалу, методу "Прес", роботи в парах. Зведенням куполів було закріплення нового матеріалу: робота в групах та індивідуальна робота з картками. Підсумок уроку підвила притчею про подорожнього та зустрічних, які возили каміння клали цеглу та будували Храм. Урок пройшов в атмосфері співпраці та взаєморозуміння.
|