Головна | Реєстрація | Вхід | RSS  П`ятниця, 19.04.2024, 23:08




Меню сайту
Календар
Залишилося
Точний час
Погода
Категорії розділу
Накази [100]
Пам'ятні дати
Праздники Украины
Мудрі вислови

Каталог статей

Головна » Статті » Поточна діяльність » Накази

НАКАЗ 05.09.2017   № 111

ЧИСТОВОДІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

ІЗЮМСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

НАКАЗ

 

05.09.2017                                                                                                   № 111

 

 

 Про організацію виховної роботи

 в 2017/2018 навчальному році 

 

  • На виконання наказу відділу освіти Ізюмської РДА «Про організацію виховної роботи в 2017/2018 навчальному році»  від 04.09.2017 № 274, метою підвищення якості виховного процесу у 2017/2018 навчального році виховна робота у 2016/2017 навчальному році в НВК була спрямована на виконання завдань відповідно до законів УкраїниПро освіту”, “Про загальну середню освіту”, «Про позашкільну освіту»,  “Про заходи щодо розвитку духовності захисту моралі та формування здорового способу життя”, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, регіональної програми військово-патріотичного виховання, Національної доктрини розвитку освіти в Україні, Концепції громадянської освіти та виховання в Україні, методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи  у 2016/2017 навчальному році, інших нормативних документів.
  • Домінантою у виховній діяльності НВК є формування в учнів соціальних компетенцій - базису для адаптивної позитивної поведінки, який дає змогу дитині адекватно дотримуватися норм і правил, прийнятих у суспільстві, ефективно розв’язувати проблеми повсякденного життя.

       Працюючи над  виховною темою НВК: «Використання інноваційних технологій у виховному процесі з метою формування моральних якостей у дітей», адміністрація планує і координує  інформаційно-методичну роботу з класними керівниками, педагогічними працівниками, які забезпечують виховний процес в НВК. Реалізація завдань з виховної роботи здійснювалась через роботу ШМО і РМО класних керівників, семінарів-практикумів, творчих груп, нарад при заступнику директора з навчально- виховної роботи.

    Протягом навчального року на засіданнях ШМО та нарадах систематично розглядалися питання організації навчально-виховного процесу та психолого-педагогічного супроводу для дітей різних вікових категорій, питання попередження, виявлення проявів агресивності і насильства в учнівському середовищі тощо.    

             Стрижневими ідеями виховної системи НВК є культуротворення, виховання компетентних особистостей, здатних до критичного мислення, самовиховання, конструктивної соціалізації, творчого застосування набутих знань і досвіду з метою особистісного зростання і суспільного поступу, про що наголошується в “Основних орієнтирах виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України”

      • Як одна з наймасовіших суспільних інституцій школа здатна здійснювати послідовну,педагогічно-доцільну соціалізацію молоді з урахуванням інтересів спільноти і кожного вихованця. І саме на школу покладається сьогодні найвідповідальне завдання забезпечити гуманістичний вимір процесу виховання.
          •   Відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року, яка схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р,навчальний заклад має впроваджувати демократичну культуру через вироблення відповідних процедур для захисту прав дитини і формування демократичних цінностей: захищати права дитини, стати місцем, безпечним для дитини, і йдеться не лише про фізичну безпеку, а й про атмосферу довіри і взаємоповаги, де немає насильства і дискримінації.
      •     У зв’язку з цим зростають роль та значення особистісно та соціально зорієнтованих педагогічних технологій, гуманітаризації та гуманізації змісту виховання, програмно-діяльнісної і творчої складових у виховному процесу.
  • Актуальним в роботі НВК залишається упровадження просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних діянь, використання інтерактивних педагогічних технологій між усіма учасниками навчально-виховного процесу щодо підвищення моральності та правової культури, вирішення конфліктів, профілактика негативних явищ, навчання дітей і підлітків життєвих навичок (психосоціальним компетентностям), які сприяють соціальній злагодженості, полегшенню адаптації до нових життєвих обставин, відновленню психологічної рівноваги, розбудові здорових стосунків.
    • Враховуючи вищезазначене

 

НАКАЗУЮ:

1. Заступнику директора з навчально – виховної роботи Павленко С.Є.

1.1. Здійснювати планування роботи на основі визначення ефективності виховного процесу і рівня сформованості, ґрунтовного аналізу досягнень і виховних проблем, на подолання яких спрямувати роботу в 2017/2018 навчальному році відповідно до  Концепції національно- патріотичного виховання дітей та молоді (наказ МОНУ від 16.06.2015 № 641), методичних рекомендацій з патріотичного виховання((лист МОНУ від 27.11.2014 №1/9-614, Регіональної програми військово-патріотичного виховання молоді та участі населення у заходах оборонної роботи на 2015-2017 роки, “Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ” , листа МОНУ № 1/9-413 від 27.07.17 року “Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році”,методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році (лист МОНУ від 25.07.2016 №2.1/ 10-1828, лист ХАНО від 02.08.2016. № 01- 38/3218).

                                                                                 Вересень 2017 року

1.2. Створювати реальні умови, що впливають на підвищення ефективності виховного процесу з формування громадянської спрямованості старшокласників.

                                                                                          Постійно

1.3. Популяризувати та залучати класних керівників до участі у професійних конкурсах ,  інших заходах районного, обласного всеукраїнського рівнів щодо пропагування педагогічної майстерності та ефективного досвіду роботи, реалізації освітнього проекту “Виховний простір Харківщини”.

                                                                            Протягом навчального року

1.4. Впроваджувати у навчально-виховний процес особистісно зорієнтовані технології формування громадянської спрямованості учнівської молоді, сприяти розвитку учнівського самоврядування в навчальному закладі.

                                                                             Постійно

1.5. Взяти під особистий контроль питання щодо забезпечення поліпшення якості виховного процесу, проведенні профілактичної, превентивної роботи серед учнів, підвищенні відповідальності педагогічних працівників.

                                                                                Постійно

1.6. Гнучко реагувати на прояви тих чи інших тенденцій,застосовувати сучасні інформаційні та інші технології задля надання психологічної та педагогічної допомоги дітям та їх батькам, педагогам.

                                                                                             Постійно

2.Класним керівникам:

2.1.Оволодіти педагогічними технологіями із створення ситуації успіху, домагатися, щоб кожен позитивний вчинок учня був відзначений і прокоментований.

                                                                                             Постійно

2.2.Домагатися, щоб сутність роз’яснювальних етичних категорій відповідала педагогічним настановам, які мають бути диференційованими, тобто обов’язково враховувати характер формування учнівського колективу вчителем у молодшій ланці школи, її наступність; рівень вікової та розумової здатності окремих учнів до сприйняття вимог; особливості темпераменту, характеру, детермінуючих реакцій поведінки учнів; наявний соціальний і сімейний досвід спілкування учнів, тощо.

                                                                                                Постійно

2.3. Вчитися нестандартно, але педагогічно доцільно підходити до розв’язання кожної проблеми, конфліктної ситуації в класному колективі.

                                                                                             Постійно

2.4.Персонально нести відповідальність за своєчасність реагування на будь-які негативні прояви в учнівському середовищі (булінг, прояви насильства, шкідливі звички, бродяжництво, участь у небезпечних квестах, суїцидальна поведінка, тощо.

                                                                                               Постійно

2.5 Включити у плани виховної роботи теми на батьківські збори про негативні прояви в учнівському середовищі (булінг, прояви насильства, шкідливі звички, бродяжництво, участь у небезпечних квестах, суїцидальна поведінка, тощо.

 

 

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор НВК                                                 Н.Д. Зеленюк

 

З наказом ознайомлені:                                    С.Є. Павленко

                   Н.В. Зубахіна                                  О.Л. Гусла

                   А.О. Бровко                                    Л.М. Орєхова

    Ю.В. Жигайло                                В.В. Іщенко                 

    О.Д. Сухова                                    В.С. Забірник

   Є.М. Зубахіна                                 Н. В. Проценко

   Н. М. Зінченко

 

 

Категорія: Накази | Додав: alla (10.01.2018)
Переглядів: 367 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Шкільні моменти
Програвач
Сайт живе
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 41

Copyright MyCorp © 2024