№ зп
|
Напрямки діяльності
|
Складові діяльності
|
І
|
Планування та проведення заходів щодо організованого початку 2017/2018 навчального року
|
1. Наявність нормативно-правової бази
|
2. Накази по закладу щодо організованого початку 2017/2018 н.р.
|
3. Наявність та нормативність затвердження плану роботи закладу
|
4. Наявність затвердженої мережі навчального закладу
|
5. Виконання Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку (у тому числі у системі ІСУО)
|
6. Наявність документів щодо розподілу педагогічного навантаження
|
7. Показник охоплення дітей позашкільною освітою у гуртках/секціях, робота яких організована позашкільними та загальноосвітніми навчальними закладами
|
8. Організація обліку дітей від 0 до 6 років
|
9. Організація надання різних форм дошкільної освіти. Дані про охоплення дітей дошкільною освітою по закладу
|
ІІ
|
Здійснення методичного супроводу організованого початку навчального року
|
1. Наявність та нормативність затвердження плану роботи методичного кабінету
|
2. Розгляд питань щодо організованого початку навчального року на методичній раді, засіданнях методичних об’єднань, педагогічній раді
|
3. Наявність наказів щодо організації методичної роботи у 2017/2018 навчальному році
|
4. Наявність каталогу програм. Забезпеченість учнів підручниками (особливо, наявність підручників для 4, 7, 8, 9-х кл., дітей з особливими освітніми потребами 1-11-х класів)
|
ІІІ
|
Здійснення контрольно-аналітичної діяльності в дошкільному підрозділі
|
1. Робочий навчальний план закладу на навчальний рік, розклад занять
|
2. Наявність режиму роботи дошкільного підрозділу, режим дня у вікових групах
|
3. Документація про облік дітей
|
4. Комплектування вікових груп та їх наповнюваність (списки)
|
ІV
|
Здійснення контрольно-аналітичної діяльності в ЗНЗ
|
1. Відповідність робочих навчальних планів нормативним вимогам, затвердження їх в установленому порядку
|
2. Відповідність розкладів уроків робочим навчальним планам, нормативність їх затвердження
|
3. Відповідність формування робочих навчальних планів для спеціальних та інклюзивних класів
|
4. Особові справи учнів 1-2-х, 5-х, 10-х класів
|
5. Накази про рух учнів у навчальних закладах
|
6. Алфавітні книги запису учнів
|
7. Нормативність організації навчання за індивідуальною, екстернатною, дистанційними формами
|
V
|
Здійснення контрольно-аналітичної діяльності в ПНЗ
|
1. Відповідність розкладу занять навчальному плану та програмам, нормативність їх затвердження
|
2. План роботи позашкільного навчального закладу на поточний навчальний рік
|
3. Середня наповнюваність дітей у гуртках/секціях, відсоток охоплення їх позашкільною освітою. Залучення до навчання дітей пільгових категорій, дітей із сільської місцевості, дітей девіантної поведінки, дітей внутрішньо переміщених осіб
|
4. Журнали обліку роботи гуртків/секцій
|
5. Наявність заяв батьків або осіб, які їх замінюють, про зарахування дитини до ПНЗ. Наявність медичних довідок вихованців про відсутність у них протипоказань для занять у спортивних, спортивно-технічних, туристських, хореографічних гуртках/секціях
|
6. Книга наказів з основної діяльності
|
7. Книга протоколів засідань педагогічної ради
|
8. Журнали обліку вхідної та вихідної кореспонденції
|
9. Посадові інструкції працівників, перспективний план проходження підвищення кваліфікації, атестації педагогічних працівників
|
10. Санітарні книжки педагогічних працівників
|